حرف های صریح فریبرز عرب نیا.
هبوط
اجتماعی فرهنگی

عرب نيا با انتقاد از يكي از مهمانان شب‌هاي گذشته برنامه هفت كه پيرامون مسائل بازيگري و ورود بازيگران به سينماي ايران سخن مي‌گفت، بيان كرد:‌ وقتي چنين شرايطي پيش مي‌آيد مي‌بينيم كه فردي به اين برنامه آمده و مي‌گويد كه همه بازيگراني كه من به سينما وارد كردم بر پایه قواعد و ضوابط بوده‌اند. اين سخنان روبه روي دوربين‌هاي تلويزيوني و در برابر مردمي انجام مي‌شود كه مي‌دانند او دروغ مي‌گويد. بسياري مي‌دانند كه ايشان شمار بسیاري از بازيگران را با دريافت پول از خيابان به سينما آورده است.

وي همچنين گفت: چرا ما كارگرداني داريم كه به دليل اختلاس بيش از يك دهه در زندان بوده و وقتي از زندان بيرون مي‌آيد، به او مجوز كارگرداني مي‌دهيم؟! اما كارگردانان جواني داريم كه فيلمنامه‌هايشان رد مي‌شود. كارگرداناني هستند كه آثار درخشاني ساخته‌اند اما متأسفانه كارهايشان مجوز نمي‌گيرد.

ادامه سخنان عرب‌نیا که نفس بسیاری از مخاطبان و مسئولان را در سینه حبس کرده‌ بود، به هفته بعد موکول شد؛ برنامه‌ای که مشتاقان بسیاری منتظرند تا ببینند بازخورد سخنان او در این جمعه شب چه بوده و آیا عرب‌نیا همین طور بی واهمه و صریح، باقی حرف‌هایش را می‌زند و تلویزیون نیز به او این اجازه را می‌دهد؟ باید منتظر ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1927
بازدید کل : 91160
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1